Kupiony jako kamper w zeszłym roku, potem zacząłem życie w kamperze na pełny etat, więc stał się superlekkim samochodem do holowania/furgonetką towarową. 105 504 mil, napęd na tylne koła.
Przeprowadzka do Kalifornii, żart na mój koszt, nie mogę przejść testu spalin w hrabstwach Clark lub Washoe z powodu jakiegoś problemu z EVAP, którego 3 mechanicy nie potrafili rozwiązać. Jedyny powód sprzedaży.
Goła podłoga za fotelem kierowcy, gotowa do zabudowy lub jako towar. Niezawodny, świetnie jeździ, opony Michelin z przebiegiem tylko 20 tys. mil, kosmetyczne uszkodzenia na drzwiach przesuwnych. Nowe hamulce na obu osiach, świeżo po wymianie oleju. W zestawie box dachowy.
Dodam więcej zdjęć, gdy tylko zostanie wykończony detailing. Teraz w hrabstwie Sonoma, dowiozę do 5 godzin jazdy.
Przeprowadzka do Kalifornii, żart na mój koszt, nie mogę przejść testu spalin w hrabstwach Clark lub Washoe z powodu jakiegoś problemu z EVAP, którego 3 mechanicy nie potrafili rozwiązać. Jedyny powód sprzedaży.
Goła podłoga za fotelem kierowcy, gotowa do zabudowy lub jako towar. Niezawodny, świetnie jeździ, opony Michelin z przebiegiem tylko 20 tys. mil, kosmetyczne uszkodzenia na drzwiach przesuwnych. Nowe hamulce na obu osiach, świeżo po wymianie oleju. W zestawie box dachowy.
Dodam więcej zdjęć, gdy tylko zostanie wykończony detailing. Teraz w hrabstwie Sonoma, dowiozę do 5 godzin jazdy.