Czy twoje pukanie brzmi tak źle jak moje?
Kleszcz zaczynał źle, a potem szybko znikał...
Właściwie produkt OIL FLUSH, którego użyłem do mojego, zawiera naftę.
I TAK TA SZTUKA DZIAŁA!
OSTRZEŻENIE: Rozluźnia wewnętrzną mazię!
Może to faktycznie stanowić problem, jeśli poluzowana maź zablokuje kanały olejowe, tak jak to mogło zrobić z moim. W moim przypadku wymagało to kilku prób. Zrobiłem kilka płukanek i wymieniłem wiele filtrów.. Zrobiłem też sztuczkę z ATF. W końcu… całkowicie rozwiązałem swoje problemy… ale nie bez wyzwań.
Jeśli wykonasz prostą sztuczkę z naftą… pamiętaj, aby postępować zgodnie z sugestiami Eda.
Mój produkt FLUSH przyszedł z 5-minutowymi wskazówkami… ale nadal poważnym praniem chemicznym.
Mój uparty „tykacz” stał się poważnym wyzwaniem…
PRZECZYTAJ JAK TO NAPRAWIŁEM TUTAJ:
NEW EXPERIENCE FOR ME: I cut open my 1st oil filter! Well actually 3 of them! Back story: In addition to a recent blown head-gasket (which has since been "resolved").. a few months back I developed the somewhat common "lifter tick" in the morning on first start up. I've been pretty good...
www.astrosafari.com
[/CYTA
I read your post and I think I'll take a shortcut. I'll pour atf, but I don't know if the gallon will not be a bit low, because I always pour 4.5 liters of oil, or about 1.18 gallons. idle speed about 600 rpm. Yours are probably higher. And mine seems to be tapping more gently. The only thing that worries me is that after warming up, it quietens down a bit, but the knocking does not disappear. Yesterday I drove over 200 miles and it knocks all the time. you can't hear the drive only during the stop. From Tuesday I will start washing the engine, because if I have ATF, because I was supposed to replace the solenoid valves in the trans, the last oil filter went a week ago. You need to make a supply of filters and oil.