Chevy Astro and GMC Safari Forum banner

Nowicjusz robi remont tylnego mechanizmu różnicowego

53K views 39 replies 18 participants last post by  Mmusicman  
#1 ·
Zgodnie z zapowiedzią, przebudowałem mój mechanizm różnicowy. Proszę, nie krytykujcie mnie za nic, czym się dzielę. Po prostu szczerze mówię o tym, co zrobiłem i jak to zrobiłem. Nie zachęcam nikogo do robienia tego, co ja zrobiłem. Nie jestem mechanikiem, tylko kimś, kto chciał spróbować. Może ktoś inny może uczyć się na moim doświadczeniu jako nowicjusza. Jak dotąd jestem bardzo zadowolony z efektów. Van jest DUŻO cichszy, niż pamiętam, i wydaje się nawet przyspieszać szybciej.

Jeśli chodzi o części, oto zestawienie: Zestaw do odbudowy Master z Rockauto.com, 78 $, w tym miseczki i stożki łożysk wału atakującego, uszczelka wału atakującego, łożyska nośne, nakrętka wału atakującego, farba do znakowania kół zębatych i pędzel oraz uszczelniacz RTV. Zdecydowałem się zamówić nową uszczelkę za kilka dolarów. Kupiłem nową śrubę blokującą wał dyferencjału od Goodwrench za 3,50 $. Kupiłem nowe łożyska i uszczelki tylnych kół, syntetyczny olej przekładniowy i dodatek do mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu z autozone za nieco ponad 100 $. Kupiłem kilka narzędzi z Harbor Freight. Zestaw młotków ślizgowych średniej klasy, dobrej jakości zestaw do wbijania uszczelek/łożysk i kilka tanich ściągaczy do kół zębatych. Pomiędzy częściami i narzędziami wydałem prawdopodobnie 255 $ na tę pracę. UWAGI: Odkryłem, że zestaw podkładek dystansowych naprawdę nie był opcjonalny i powinienem był kupić go z wyprzedzeniem. Zestaw do wbijania uszczelek był odpowiedni do tego zadania i BARDZO ważny. Ponadto albo zainwestowałbym w lepszy młotek ślizgowy, aby go zatrzymać, albo pożyczyłbym jeden klasy przemysłowej.
Picture1 019_resize.jpg