Sorry dat het zo lang duurde om terug te komen..LOL!..het is hier 1 uur 's nachts en ik was om andere redenen wakker..Hoe dan ook..ik dacht dat ik de oude units had bewaard..en ik heb ze gevonden..foto's bijgevoegd. Ik geloof dat het deze hieronder in de link waren.. Let op de stekker aan het uiteinde van de regulator(?) waar de draden uitsteken. Het is misschien afneembaar en als apart onderdeel verkocht, maar ik wilde me daar niet mee bezighouden (voor de prijs)..en door de onderdelen apart te hebben en één onderdeel nog steeds slecht te zijn..of slecht te worden omdat het niet is vervangen.
Het was misschien deze op ebay--->
Het lijkt hetzelfde als de AC Delco-onderdelen die ik eruit heb gehaald. Ik heb ze "in één stuk" vervangen omdat ik het echt niet nog een keer wilde doen!
Ik weet niet meer welke het was, maar ze waren allebei nogal traag..dus ik heb ze allebei gedaan (de draadkleuren zouden het moeten verraden).
Ik ontdekte ook dat ik gebroken draden had in de kabelboom in de deurposten, dus heb ik al het werk tegelijk gedaan..
Foto..
Ja..ik bewaar veel van mijn oude onderdelen..als ik de bus ga verkopen kan ik zeggen "hier is wat ik heb vervangen"..dat is moeilijk te betwisten!..en ze zijn goed voor toekomstige referentie..zoals dit topic..LOL!
Wat het "montagegebied op de deur" betreft..hetzelfde voor de hand liggende plek als waar het crankmodel zou zijn, neem ik aan,..bijna aan de bovenkant..natuurlijk gaat het tandwiel naar binnen. De kleine lijntjes "zouden" kunnen zijn waar de klinknagels zaten... misschien 4? Als je het paneel eraf hebt, is er maar één plek waar het kan passen. Ik denk dat ik ergens heb gelezen dat de regulator het op en neer regelt, dus met het raam helemaal omhoog en vastgeplakt in de gesloten positie..monteer ze op het deurkozijn en ze zijn correct ingesteld..de regulator stopt automatisch op de bovenste en onderste maximale punten (door druk?).
Als ik er nog eens naar kijk..geloof ik dat de rails
niet aan de motor zijn bevestigd, behalve met het tandwiel op zijn plaats..maar controleer en smeer de punten waar de railstangen elkaar verbinden.. De andere ebay-advertenties in dezelfde zoekopdracht tonen de motoren met de volledige rails die men kan kopen (zoekopdracht was "1990 Astro power window motor")..als je de andere advertenties wilt zien..advertenties met en zonder de railstangen)
Amazon?..ALLEEN MIJN MENING>>>Ik koop niets meer bij Amazon, aangezien veel van die verkopers
alleen foto's hebben gezien/bezitten van de producten die ze verkopen (onderdelen/bestellingen die worden verzonden van/naar een apart verkooppunt-naar-verkoper magazijn waarmee ze werken. De verkoper heeft het onderdeel niet)
Ik had een verkoper die me een microcircuit druksensor verkocht die ik hard nodig had voor een septische tankpompinstallatie..
en een verkoper wilde dat ik
twee maanden wachtte op het nabestelde onderdeel in plaats van mijn geld terug te geven... negatief voor de verkoper, wekenlange intimidatie, enz. in mijn mailbox..Tot ziens Amazon!
Oké..dus ik kan twee maanden lang het toilet niet doorspoelen in dat huis?

..Ik heb een ander onderdeel gevonden..ik denk in Zwitserland..niet op Amazon.